Levá strana vozu
  Levá přední roleta
Zde je vše od benzínu.
 
Na spodní desce  je přetlakový ventilátor PAPIN 350 a vedle kalové čerpadlo ROBIN EY 28 s výkonem 800 l/min, 5l kanystr s BA do obou agregátů a na boční stěně polní skládací lopatka. 
Na středové polici leží motorová pila STIHL a rozbrušovací adaptér STIHL, náhradní kotouče a kombinovaný kanystr s příslušným palivem a olejem.
Na horních policích jsou v přepravkách různá lana, náhradní řetězy, klínky a podobná drobotina. 
Úplně vpředu rolety je vytahovací plato s pákovými nůžkami, bouracími sekyrami, obracecí lopatkou a VRVN 1. 
O důležitosti tohoto prvku - plata nejsme zrovna moc přesvědčeni, ale bylo tam.
 
Levá prostřední roleta
Obsahuje dva kompletní dýchací přístroje DRÄGER a tři kompozitní náhradní láhve. 
Toto vše na vyklápěcí polici, což je docela příjemný prvek.
 
Dále jsou v roletě umístěny práškový, pěnový a sněhový hasící přístroj. 
Na horní polici jsou jako na druhé straně přepravky. Jedna obsahuje velkou lékárnu a v druhé je ambuvak, krční límec a kyslíkový přístroj "OXY".
 
 
 
Levá zadní roleta
je tak trochu samá voda. 
Uprostřed je držák na hadice a to 4x "B" a 6x "C". 
Vedle je pěnotvorná proudnice, rozdělovač, proudnice "RAMBOJET" a vše co je potřeba k doplnění vody z  hydrantů.
Nahoře jsou umístěny různé proudnice.
V dolní části je opět plnění "B" a dva "B" výtlaky. 
Vedle v držácích jsou 3 ks hadice "C", připravenY s proudnicí "TURBO"  pro rychlý zásah. Jedna hadice "C" je stále připojena přes přechod B/C na výtlak.
 

 
 
    Pravá  přední roleta 
Osazení pravé přední rolety se dá nazvat vše od elektriky.
Podstatnou věcí tohoto prostoru je sedmimetrový teleskopický osvětlovací stožár, osazený dvěmi halogenovými svítilnami s výkonem po 1000 W.
Stožár se vysouvá pomocí tlakového vzduchu a natáčení světel el. proudem pomocí joystiku na ovládací skříňce, která slouží zároveň jako rozvodna s jističem.
Ke stožáru je potřeba elektrocentrála, v našem případě MITSUBISCHI MGK 6700 T o výkonu 5 kW, usazená poměrně vysoko na vyjížděním platu.
Jak nám bylo vysvětleno jinak to nejde,protože dole je nádrž na naftu (cca.120 l)která zabírá v roletě dost prostoru, ale na dojezd auta nic moc.
Vedle nádrže jsme si umístili el. kalové čerpadlo KDFU 80 - "Bíbo" které dává 800 l/m a tak zvanou "džberovku"
Na horní polici jsou umístěny dva přenosné 1000W halogeny a k nim stojany. Samozřejmě prodlužovaní kabely na bubnech,2 x 240 V a 1 x 380 V.
U centrály je ještě umístěn 5l kanystr s naturelem a 20l záložní s naftou.
 
    
    Pravá prostřední roleta
   
  Zde najdeme především hadice a to 5x "B" a 6x "C".
Tyto jsou umístěny v držáku, který se musel dost podstatně upravit, aby se tam vešly taky jiné "béčka" než nové. 
Nad hadicemi jsou dvě přepravky skrývající ochranné prostředky - gumové holinky, brodící kalhoty, rukavice apod. 
V druhé jsou věci potřebné k dekontaminaci. Vedle je krabice se sponami na nouzovou opravu hadic.
Na horní polici leží barel na případné nečistoty, nádoba s pískem a rozdělovací deska na 380V s různými přechody.
 
               

